Restaurace Plzeň

Katalog pohostinských zařízení, klubů, restaurací a hospod. Možnost vyhledávání dle piva, druhu kuchyně, dle okresu, lokality nebo kraje. Možnost řazení dle hodnocení.
České hospody a restaurace

Registrace | Zapamatovat
Přidat podnik

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V Z

Pilotní foto Zámecký pivovar Chyše
By: debrdy

Zámecký pivovar Chyše

123.5000II. cenová kategorie (do 20-26kč/pivo)
Hodnocení 3.50
Adresa:Chyše 54 Restaurace II. cenová kategorie (do 20-26kč/pivo) letní zahrada cykloturistika regionální piva Tento podnik je doporučen! Popularity: 5
Co to je?
Chyše - Žluticko, 36453
Telefon:+420-728-948-868
WWW:http://chyse.com
email:není uveden

Součástí zámeckého areálu Chyše je taktéž panský pivovar, který byl vystavěn v letech 1839 – 1841. Pivovarnictví v Chyši má však tradici již od roku 1580. V roce 2006 byla po 74 letech obnovena výroba kvalitního zámeckého piva. V historických interiérech pivovaru Vás uvítá stylový restaurant a tradiční pivnice.

Otevírací doba:

Po - Ne 11:00 - 22:00

V podniku se točí - Prokop jantar 12° - Prokop světlý 11° - Prokop světlý 13° - Prokop tmavé 12°.

Kategorie - Restaurace

ALAVALA
14. říjen 2013 | 19:04

Navštívili jsme s přáteli restauraci v poledních hodinách v neděli 13. 10. 2013 Bylo plno, ale obsluha neprofesionální. Jídlo podával číšník křížem pod nosem spolusedících, když jsem dojedla, houkl ať mu talíř podám. Když jsme chtěli platit každý za sebe, vyzvala nás kasírující servírka, ať ji následujem ke kase. Svíčková byla dobrá, ale maso bylo podvměrěčné. Guláš je v jídelním lístku uveden bez přílohy, což není u všech jídel stejné a tak je cena vyšší, než host očekává. Je to neprofesionálně vedená hospoda zaměřená na rychlý výdělěk.

Makes
8. červenec 2012 | 21:14

Musíme říci že se nám v Chyši celkově velmi líbilo, příjemný dojem zkazila pouze návštěva restaurace zámeckého pivovaru kde je servis, čili obsluha na velmi nízké úrovni. Dlouho se mi nestaly takové zážitky jako zde, kdy jsme jen na objednání čekali 20minut a to jsme si ještě pro jídelní lístek museli dojít a brali jsme si jej s vědomím servírky. Jídlo nám poté přinesli po delším čekání avšak dříve než polévku, tudíž jsme je s ním poslali zpět, po delší době a připomínce jsme tedy konečně obdrželi polévku. Vrcholem však bylo po dojedění polévky to, že po nás vrchní v tričku chtěl zaplatit aniž bychom vůbec jedli. Celkově i přes dobré pivo a průměrné jídlo návštěvu této restaurace nedoporučujeme, obsluha i u jiných stolů vůbec nestíhala, nedokáží si zorganizovat práci, nemají rozdělené sektory, objednávky si většinou ani nepíší a pak jsou z toho jen nervozní a odnáší to host.

007Nick
15. květen 2011 | 11:04

Měli jsme na zámku svatbu, která byla úžasná, spojena s prohlídkou i focením. Obřad se líbil, myslím že to nemělo chybu.

Vedle v pivovaře jsme měli hned hostinu která probíhala také v pořádku. Oběd který jsme měli objednaný chutnal i anglickým svatebčanům. Na večer jsme měli připravene jídlo formou švédských stolů, kde si mohl brát každý na co měl chuť.

Pouze obsluha byla bez kontaktní, spíše otrávená.

Jen se nám vymstila ta skutečnost, že po skončení svatební hostiny kdy nám bylo přislíbeno na druhý den odvezení si jídla sebou ( a nebylo toho málo), nám bylo řečeno že řízky ztvrdly a tudíž je vyhodily, bez nešeho souhlasu, ale platbu si nechali zaplatit v plné výši. Vzhledem k tomu, že si pár lidí řízečky vzalo i na pokoj na druhý den, neměli je tvrdé a byli úplně chutně poživatelné.

Tak to bylo stejné i s obloženými mýsy, kde nám předali pouze papírový tácek s jakýmsi minimem.

Tak bych chtěla jen doporučit každému, kdo se rozhodne dělat hostinu v pivovaře v Chýši ať si zbytky jídla po hostině ihned odveze. Opravdu to zanechalo na mě špatný dojem, že se někdo pěkně za naše peníze napakoval. Dávejte si tedy pozor, buďte ve střehu, protože mě tahle skutečnost velmi zklamala a kazí veškerý dojem.

gary
19. červenec 2009 | 18:16

Chyše velmi dobře znám a proto mě potěšilo, že se opravila budova starého pivovaru a je tu nyní i pivnice a restaurace a zahrádka s upraveným okolím pivovaru. Vše pěkně a s citem opraveno. Byli jsme zde na kole z Plzně a tak jídlo (kuřecí směs) opravdu bodlo, polévka rovněž chutná. Ale přijeli jsme hlavně na ochutnávku piv, kterou jsme splnili více než dost. Nutno dodat, že nejvíce mě chutnal Prokop polotmavý 12 st., ostatní piva byla rovněž výborná, až tak výborná, že jsme skoro nemohli odjet. Obsluha milá a v pohodě.

Blueflanker
12. červen 2009 | 00:22

pri me navsteve zde nebyl jediny problem, skvely interier a chutne jidlo vcetne relativne prijemne obsluhy, z meho bylo vse v poradku a pivo je vynikajici. Rozhodne stoji za navstevu stejne jako mestecko, ktere je po dlouhe dobe zacina probouzet :)

amy
10. květen 2009 | 21:27

Byli jsme v Chýši za poslední roky 2x, dnes potřetí a asi nadlouho naposledy. Dříve na nádvoří zámku podávali kávu (velmi dobrou), což bylo příjemné. S tím je asi konec. Nyní jsme tedy zašli do restaurace, která je moc pěkná a příjemná, co se týče interiéru. I pivo mají velmi dobré, ale personál naprosto nepřípustný. Špatné informace o jídle, špatné jídlo, nepřívětivý a nestoudný přístup k reklamaci. Konkrétně se jednalo o smažený sýr, vystydlý a nejspíš přihřívaný (nedostatečně) v mikrovlnce. Je škoda když takový pěkný podnik a jinak příjemné místo na výlet padá s kuchařem a servírkou, kteří se místo péče o hosty chovají nepřátelsky. Jsem velmi zklamaná.

Méďa Béďa
8. listopad 2008 | 23:47

Zajímavé prostředí, uvnitř nenapodobitelná vůně vařeného piva :-). Slušný sortiment výborného piva, ochotný vrchní, který dokáže poradit při výběru.

To gabrmen: Buď tě lohli nebo sis to špatně spočítal, všechny 1, 5 l PETky jsou za 50,- Kč.

L@D@
21. říjen 2008 | 07:41

Byl jsem zde již 2x a musím říct, že jídlo bylo vždy výborné (kachna a svíčková). Pivko jsem ochutnal jantar 12° a 13° a obojí bylo velice dobré. V letních měsících se Vám kolem oběda může stát, že si nebudete mít kam sednout.

gambrmen
7. říjen 2008 | 08:16

Pivo i jidlo velmi dobre, ceny trosku vyssi to ale lze v podniku tohoto druhu ocekavat.

Jen jsem moc nepochopil cenu piva v PETlahvich, pivo v lahvi domu vyjde draz nez v restauraci, 1, 5l petka 11°tky je za 75,-!! (pro srovnani Beroun 11° 1, 5l 35,-)

PS: pri nasi navsteve v nedeli odpoledne/vecer byla otevrena jen restaurace, pivnice nikoliv.

gambrmen
7. říjen 2008 | 08:14

jen jsem moc nepochopil cenu piva v PETlahvich, pivo v lahvi domu vyjde draz nez v restauraci, 1, 5l petka 11°tky je za 75,-!! (pro srovnani Beroun 11° 1, 5l 35,-)

Chody
3. září 2008 | 15:05

Letos v létě jsem měl tu čest zajet do Chyše. Pivo výborné, jídlo dobré, co víc si přát, ještě více musí chutnat cyklistům...

Wellness pobyty - široký výběr víkendových pobytů se slevou